Portada
Temas
Confederal
Sectores
Entrevistas
Opinion
Multimedia
Contacta
 
 
Artigos de opinión
A mudança política na agenda regional
23/04/2015Julio C. Gambina
A Cimeira das Américas mostrou os sinais não apenas de um subcontinente em mudança, mas de mudanças que têm já significativa expressão instit...
Entrevista a Eric Toussaint: «Non imaxinaron que un goberno antiausteridade faría unha auditoría»
23/04/2015Txisko Fernández
Se en Grecia o Goberno elixido democraticamente cun programa de ruptura coa austeridade logra garantir á súa cidadanía o restablecemento dos dere...
Efectos da aprobación do TTIP sobre a vida e os dereitos das mulleres
21/04/2015Margarida Corral Sánchez
A aprobación do TTIP pode supoñer que os xa cativos dereitos sociolaborais adquiridos tras séculos de loita se perdan de golpe, xa que os EUA non...
A nova desorde mundial
21/04/2015Tariq Ali
Non hai un só país da Unión Europea que teña verdadeira soberanía. Despois da fin da Guerra Fría e a reunificación, Alemaña converteuse no p...
O deslocamento do poder geopolítico para o Oriente
21/04/2015Umberto Martins
Os estrategistas estadunidenses consideram que o maior desafio do império, na atualidade, é precisamente conter a ascensão da China. Mas a cada d...
América Latina despois de Panamá
16/04/2015Juan Manuel Karg
Israel prepara a guerra
13/04/2015Immanuel Wallerstein
Banca Banca
23/4/2015 Sosteñen que a medida permitiría a creación de 2000 empregos en Galiza e remataría coa discriminación do idioma nesta materia
A federación de Banca da CIG e A Mesa pola Normalización Lingüística anunciaron hoxe a posta en marcha dunha campaña nacional para reivindicar o dereito a sermos atendidos/as en galego nos centros de chamadas das empresas que operan no noso país. As organizacións sosteñen que esta medida permitiría a creación de máis de 2000 empregos en Galiza e remataría coa discriminación do idioma nesta materia, polo que chaman ao conxunto da cidadanía a sumarse á iniciativa.
20/4/2015 A Sección Sindical da CIG subliña que o servizo é rendíbel e alerta do progresivo recorte de persoal e das condicións laborais na plataforma da Coruña
As traballadoras e os traballadores de Atento A Coruña secundan este luns unha xornada de folga de 24 horas en rexeitamento ao peche do servizo 11822 e o despedimento das/os 17 compañeiras/os que o viñan atendendo. No marco da folga, secundada polo 85%% do persoal, tamén se realizou unha manifestación que percorreu as rúas do centro da cidade reclamando o mantemento dos postos de traballo na Coruña e unhas condicións laborais dignas.
15/4/2015 O Comité ten convocado un calendario de mobilizacións que comezou este martes con paros laborais e concentracións
As traballadoras e os traballadores de Atento están secundando este martes unha xornada de paros laborais de 1 hora e concentracións diante das oficinas da empresa, en rexeitamento ao peche do servizo 11822 na plataforma da Coruña e o despedimento das 17 compañeiras e compañeiros que o atendían.
25/3/2015 A pesar das múltiples sancións da Inspección de Traballo, a empresa continúa coa súa política de agresións os traballadores e traballadoras
Traballadoras e traballadores da plataforma de Atento na Coruña (que realiza servizos de atención telefónica para Movistar) retomaron este mércores as mobilizacións en rexeitamento á política de presións, acoso, sancións inxustas e despedimentos aplicada pola empresa. O persoal está secundando paros de unha hora por quenda de traballo e concentracións diante das oficinas de Atento na rúa Juan Flórez.
19/2/2015 A representación social acusa a empresa e a Movistar de degradar as condicións laborais até límites insoportábeis “para seguir a aumentar beneficios”
Logo da dura loita sindical levada a cabo pasado verán contra o ERE extintivo, as traballadoras e os traballadores de Atento na Coruña continúan a sufrir agresións por parte da empresa. Para frear estes novos ataques, estes xoves o persoal está a secundar paros laborais de unha hora por quenda de traballo e concentracións diante das oficinas de Atento. 
18/2/2015 A Sección Sindical denuncia que nos últimos catro anos a empresa recortou case 200 empregos na Coruña mentres incrementa persoal noutros centros
Delegadas e delegados da CIG e traballadores e traballadoras de Teleperformance (que presta servizos de atención telefónica para Gas Natural, R ou Iberdrola) concentráronse este mércores nas oficinas da empresa na Coruña en rexeitamento aos últimos despedimentos e contra a política de abusos que padece o persoal. 
28/1/2015 A apertura das negociacións propiciouse grazas ao éxito das mobilizacións realizadas polos/as traballadores/as
A xornada de folga prevista para o próximo 30 de xaneiro nos dous centros de traballo de HP na Coruña acaba de ser desconvocada, logo de acadar un compromiso por escrito con Prosegur no que se recollen as principais reivindicacións do persoal: subrogación dos/as traballadores/as afectados/as e o inicio das negociacións para consensuar o proceso.
Engadir ao calendario
cig.prensa@galizacig.com